091128-En till fansen

Goder morgon: Säger jag såhär mitt på eftermiddagen. Varför? jo. Precis som du är jag bakfull. Jag har fått önskemål om bakisångest tips. Ja, jag antar att detta önskemål kommer för att det finns folk som tror att jag lider av mycket ångest på lördag- och söndag mornar. Det gör jag ju såklart. Herrejesus som jag gör bort mig. Jag tror att mitt tips nummer ett måste vara att komma ihåg att det var på fyllan, nästan jämt var alla andra också fulla och det kommer glömmas bort snabbare än du hinner blinka med dina rödsprängda bakisögon. Men ok. Inte alltid så lätt, då får man väl ta till lite mer drastiska metoder. Som att förneka. Minns noga att allt som bara är sagt med ord och inte är inspelat på band eller film, finns det ingenting som kan bevisa att det faktiskt har hänt.

"Nä jag var inte ens ute igår"

Funkar inte varje gång. Men om man är tillräckligt ihärdig så. SMS däremot kan vara svårare. Men det beror helt enkelt egentligen på hur snål man är. Släng telefonen. Säg att den blev snodd och att det döjde lite innan du hann spärra kortet. DEN funkar garanterat alltid. Råkar smset innehålla information endast du sitter på heter det såklart bara; "oj, vilket sammanträffande".

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Lås i dig i lägenheten. Se till att ha förberett men matvaror så som pizza, chips och (i alla fall just nu) julmust. Och sitt där. Precis som klamydia är det bara att ta tabletter och vänta ut skiten. Och inte lär det bli något ligga av.

Äh fan. Sitt och skäms bara. Du förtjänar det säkert.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så jävla bra.

2009-11-28 @ 22:10:06
URL: http://ettaellernolla.blogg.se/
Postat av: Nikki

När ska du tipsa om bra heroin? Och vilken bikini ska man ha till sommaren tycker du?

2009-11-29 @ 08:45:49
Postat av: dessie

det va ju inge bra tips alls.

2009-11-29 @ 13:14:57
URL: http://dessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0