091124-Meat Michael

Blev meatloaf igår. Maträtten alltså. Inte artisten. Eller är det ett band? Inte vet jag. Associerar dock konstigt nog Meatloaf med Michael Jackson. Tror att det beror på att jag gillade en Meatloaf låt samtidigt som jag var besatt av Dangerous-plattan. För det är dom 2 jag kopplar ihop. Eller så är jag bara dum.


Trodde jag började 10 idag. Men så var ju inte fallet. Står här hemma och spottar och svär (eller ja, jag brukar ju inte spotta på golvet, men i diskhon typ) för att de ger oss 2 och en halv timmes lunch när vi inte ens ska åka mellan filmhuset och Frescati. Och så började jag 12. Nu ska jag sy ihop några smågrejer och kolla på lite webb-tv.

'couse I would do anything for love, but I won't do that.. (Fan, det är ju en riktigt lam låt också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0