091124-Internettorka delux

Idag har blogg.se varit nere. Jag har suttit hos min käre pojkvän och försökt få hans crap-3-dongel att funka på min nya fina dator. Utan någon som helst lycka. Nu är det läggdags och jag har precis fått en intenetdator framför mig. Imorgon mina vänner ska jag berätta allt om när jag köpte dator.

Fan vad jag hatar hörlurar by the way (inga förkortningar här inte). Är det inte helt fantastiskt. Du drar ut lurarna ur öronen och placerar telefon/mp3/dylikt brevid dig. Tittar bort en sekund. Och när du ska ta upp device-en igen har det blivit ett sådant trassel att det inte går att lösa knutarna utan att dra ut sladden och trassla upp skiten. Hur kan det bli sådana knutar att sladden måste dras ut. När sladden inte ens var utdragen till att börja med??

Live long and prosper med er. I don't give a flying fuck. Jag måste sova. Sjukt grumpy nu. Viktoria-Silverstedtar mig alltid då. (Viktoria-Silvetstedta sig = Ja, fucking gissa, kasta in engelska ord.) God natt. You know you love me. I do too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0