091123-Skituppgift

Idag är jag bara bitter. Det här är en bitter Bellzor. Och jag kommer att föra en bitter blogg denna dag till ära då såklart. Det här är jag bitter över;

1. Hemuppgiften jag jobbar på är skittråkig.
2. Himlen är helt grå.
3. Katten har vält en kruka så att det är jord på golvet.
4. Jag har ingen mat hemma.
5. Jag har knappt några pengar.
6. Jag hatar kuslitteraturen som hör till uppgiften.
7. Nu måste jag sitta och leta igenom kurslitteraturen jag hatar för att använda mig av den i texten på något dumt sätt som kommer kännas helt orimligt.
8. Jag har inga rena kläder.
9. När jag är klar med uppgiften måste jag städa. Igen. För alla gillar vissta att vistas här, men igen skulle någonsin få för sig att plocka undan efter sig, inte ens dom som bor här.
10. Jag är för bitter för att orka hitta på en nummer 10. Dumma jävla lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0