091121-Räkningar

Fick en räkning från banken för någon dag sen. "Du ha övertrasserat ditt konto med 308 kronor". Nummer ett då da. Nej. Det har jag inte. Det är ju dumma i huvet jävla Danske bank som har har dragit årsavgiften för mitt Mastercard när jag inte har några pengar på kontot. Det är ju DOM som har fucking övertrasserat mitt konto. ICKE jag. Och sen nummer två på det; jag har haft den här banken sen jag var 15 och hade mitt första jobb. De är mycket väl medvetna om att den tjugofemte varje månad sedan dess har pengar kommit in på mitt konto. Och idioterna vill att jag ska betala min räkning. DEN TJUGONDE. Hur i helevete tänker man. Övertrassera mitt konto. Och inte fatta att pengarna inte finns.

Paradise Hotel på webbtv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0