091118-4

Beslutsångest delux! Har varit och kollat på lägenheten idag. Den är jättefin. Eller kommer bli med lite nya golv och lite nya tapeter. Och den har ballkong. Det är ju sjukt nice. Men vafan. Alvik. Jag älskar't. Måste ta en ordentilig funderare. Jobbigt som fan. Vadvadvad ska jag göra.

Svärfar frågade idag vad vi har för planer inför julen. Inför julen? Det är ju inte ens december! Kan inte julkalendern ens börja sändas innan man måste svara på sånt? Det värsta är att jag tror bara att det är en tidsfråga tills mina föräldrar kommer med samma dumma fråga. Kan det inte bara bli januari så allt kan vara över och man ite behöver tänka på det på ett år till.

Jag vill kolla på paradise hotel på webb-tv direkt när det kommer upp efter att programmet har sänts. Men det kommer jag inte få för Dennis. Om jag inte lyckats få honom att somna till dess förstås. Det kan ju funka. Ska nog gå och göra lite te och ploppa i några roppar nu. Godnatt min älskling, kanske du kommer sluta tjata ett litet tag på att jag måste bestämma mig om lägenhet också. Bra plan Bellzor, bra plan!

LLAP/YKYLM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0