091231-inlägg nr. 111

Imorgon är det alltså 2010. Försökt sammanfatta 00-talet lite för mig själv men inser att det verkligen pågått så mycket längre än det känts. Jag var 14 när millenieskiftet inträffade. det är ju helt sjuk länge sen jag var 14. Fast på samma gång känns det som att det var häromdan. (Kanske beror på att jag blev nekad att köpa ciggaretter pga glömt leg häromdagen).

Mitt hår har gått igenom en jävla massa dock allt från jättekort till jätte långt och jätte svart till platinablont och en del annat lustigt däremellan.
    Dreadlocks har jag tagit mig igenom, don't ever go there.
    Jag har haft hårförlängning jag fått av självaste Carola, jag har haft hårförlängning i svart jag har haft i brunt jag har haft i blont. Jag har under nån period haft brun-lila hår och jag har haft clownnäseröda slingor och jag har haft halva blont och halva brunt.
    Det har lockats och plattats och krusats och vågats. Luggar har det klippts en hel del och med samma reslutat var gång. Ånger. Min, sedan så långtlångt tillbaka, snedlugg har ersatts med mittbena (iaf med kombon långt hår)... 
    Skulle gå fortare att rabbla det jag inte har gjort med mitt stackars hår under de senaste 10 åren.


Så.. vadfan är det här, min sammanfattning av 00-talet... Hår...

Nä, nu är det faktist dags att börja förbereda sig.. Om 3 timmar ska vi till Alexandra som fyller 22 (Grattis) och sedan rakt därifrån till Theo på Östermalm för nyårsmiddag och fireri. Bilder på min klänning och Dennis kostym(!) kommer när heroinbella drar igång igen 2010! Pusspuss och gott jävla nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0