091228

Orken har verkligen inte funnits. Heroinbella jobbar på sin grej. Måste ha en grej. Bloggen ska äntligen bli lite pimpad med hjälp av data-generationen-lillasyster. (AKA dataneeerden). Allt kommer kicka igång med nya krafter till efter nyår. Tror deppen är lite för påtaglig under julhelvetestiden. Men fr.o.m. jan/feb är det ju flytt och sen vår och skit som väntar, så kan jag bli mitt vanliga skitroliga jag.

Bor hemma hos pappa en vecka för tillfället. Nice med hus, men fan va långt det är. Kan inte för mitt liv förstå hur jag har lyckats leva såhär. Långt till allt, tror det tar minst 5 minuter att gå till den nattöppna macken, istället för som hemma, 5 steg. Fan vad jag kommer sakna Alvik. Hemma. Sköndal är jävligt o-hemma. Men det går väl kanske fort. Spånga känns ju jävligt o-hemma nu, och för 3½ år sedan va ju det hemma.

Nu ska här drickas några öl med Hanna, och så kommer Linn hit och har sig, sen blire göra något kul. I guess.

Näfybövelen vilket tråkigt inlägg, nu får det vara nog!

Spana in min lillasysters blogg vettja: http://sagahengberjh.blogg.se/

Söt som socker, men om Du tänkte ragga, tänk om. Om du inte vill ha en Dr. Marten uppkörd i hög hastighet i röven. Ohyouheardme..

Tila Tequila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0