091222- Tråkigt ju!

Sitter och väntar på att alla som ska höra av sig ska göra det. Jag gillar inte att vänta. Och just nu är jag för uttråkad äns för att städa.. Eller nä, kanske inte.. Ska nog ta mig några städtag till.. har ju redan dammsugit och haft mig, och tvättade gjorde Dennis igår medans jag var barnvakt till mina underbara små småsyskon.

Ja, ja... Nu ringer det välle kanske snart, så det är väl bäst att ta tag i moppen nu, så har jag det gjort med!

(BTW, om du blev arresterad i köpenhamn, gå in på http://motkraft.net/ . Skicka ett mail så får du hjälp med blanketter och dyl för att överklaga och söka skadestånd. Oavsätt om det leder till någonting eller inte så är det viktigt att visa ett genemsamt missnöje på alla plan som går!)

Puss och Kram chumps and chumpettes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0