091218

Sladden är nu åter funnen! Så kalenderdax:

 

Lucka 16:


Lucka 17:

Lucka 18:

SÅ!

 

Jag själv har ju en "ingen reklam, tack" lapp på min dörr, men det har inte Denn. Var där igår och hittade desa 2 i posten:

 

 

Nu har jag ju inte gjort någon vidare research på dessa, men för att vara 2 frisörsalonger lokaliserade i solna med olika namn, är inte reklambladen skrämmande lika? Typ identiska? Kan ju inte låta bli att undra... Är dom egentligen kompisar kanske? Eller är den ena avis på den andra och bara kopierar allt dom gör? Eller har de gjort samma miss som i "Bring it on" (minns inte vilken av dom) (När de anlitar en koregraf till tävlingen och någon annan anlitat samma koregref och han har lärt dem samma koregrafi) och anlitat samma reklamställe som gjort likadana reklamlappar åt dem? Frisörintriger...

Appropå intriger, fan vad besviken jag blev på gårdagens Paradise hotel. Ge Rami immunitet... BIG SUPRISE, Andreas fick åka hem... Menmen, han lär ju komma tillbaka som joker sen.. Och det är klart att det blir spännande nästa vecka, nu när Catja är skitarg OCH dessutom riskerar att åka.. Nya bruden verkar ju i alla fall vara ett riktigt jubelpucko, så det blir nog underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0