091203-Name the pet

Ikväll blir det Name The Pet på debaser slussen!
http://www.youtube.com/watch?v=WSaKMcYWB2o
Blir svinbra!

Sett "Desperatly seeking Susan" med Madonna idag. Föreläsningen på eftermiddagen var dock rätt tillintetsägande. Någonting annat som är väldigt tillintetsägande är H. Inte att hon är en dålig menlös människa på någont sätt. (Eller allt är väl relativt, men det är inte det jag syftar på). Mest bara att jag inte hört henne säga någonting på fleraflera dagar för att vi inte har hörts. Nu ska jag sms:a Denn och ringa A. Och jag är inte typen som kan göra flera saker samtidigt. Sånt är till för begåvade människor.

(Har börjat få en uppfattning om att mina vänner inte faller under kolumnen "normal". Fylletatueringar verkar inte vara något gemene man sysslar med, på regelbunden basis då).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0